Често задавани въпроси - Cheap Flight Tickets

Често задавани въпроси

Резарвация на самолетни билети online - често задавани въпроси

  • Трябва ли да потвърдя резервацията си по телефона?
  • Кога ще получа билета си?
  • Каква е разликата между редовен полет и чартърен полет?
  • Как да намеря най-добрата тарифа за билет?
  • Каква е процедурата на летището,ако билетът ми е електронен?
  • Всички ли авиокомпании предлагат електронни билети?
  • Има ли ограничения за багажа?
  •  
  • Трябва ли да потвърдя резервацията си по телефона?
  • Някои авиокомпании изискват да потвърдите полета на връщане. В този случай трябва да се свържете с авиокомпанията най-малко 72 часа преди полета Ви за връщане.
  •  
  • Кога ще получа билета си?
  •  

  • Когато билетите са хартиени, доставката се извършва:
  • - в рамките на 24-48 часа в Русе
  • - в рамките на 2 или 3 дни по куриер
  •  Молим да имате предвид: Доставените по куриер билети се предоставят срещу подпис.
  • За безпроблемна доставка, моля предвидете поне 7 дни между доставката и Вашето заминаване.
  •  

  • Когато билетите са електронни ( ако са позволени от авиокомпанията), ще получите потвърдително писмо по email няколко минути след потвърждаване на плащането. Този email съдържа референтен номер, който ще Ви позволи да вземете билета си на летището в деня на заминаване. Също така трябва да представите паспорт или лична карта - същите, които сте използвали при правенето на резервацията. Някои авиокомпании може да изискат допълнителна информация за пътниците си (номер на паспорт, рождена дата, име, гражданство).
  •  
  • Ако за Вашата дестинация може да се издаде електронен билет и плащате за билета си online, чрез www.paravion.bg, използвайки приетите кредитни карти, електронният Ви билет ще бъде доставен  на посочения email дори в събота и неделя.
  •  
  • Каква е разликата между редовен полет и чартърен полет ?
  • Редовния полет Ви дава възможност да пътувате по прецизни и определени разписания и предлага няколко категории на комфорт.Чартърен полет означава, че тур оператор е наел самолет (или само няколко места в самолет) и ще използва този самолет само за определената дестинация, използвайки променливо разписание.
  • Как да намеря най-добрата тарифа за билет ?
  • Моля, вземете под внимание следните съвети, когато търсите най-добра тарифа за билет:
  • Много е важно да прекарате нощта на Събота срещу Неделя на мястото на дестинацията Ви - това се нарича и е известно като Неделно Правило.
  • По-добре за Вас е да купите двупосочен билет (по-евтин е от еднопосочен билет).
  • Препоръчително е да купите билет предварително (има специални по-изгодни оферти при закупуване на билет 21 , 14 или 7 дни предварително).
  • Моля, проверете няколко летища, възможно е те да имат различни
  • Моля, избягвайте натоварените дни за полети ( уикенди, Коледа, летни отпуски, национални празници), за да можете да се възползвате от изгоден нискотарифен период.
  • Съветваме ви също така да обърнете внимание на ограниченията, свързани с всеки полет. По-точно: колкото по-гъвкави са датите Ви, толкова по-големи са шансовете Ви да намерите добра тарифа.
  • И последен съвет: не забравяйте да проверявате нашите специални оферти!
  •  
  •   Каква е процедурата на летището, ако билетът ми е електронен?


  • За всички авиокомпании е достатъчно да се явите в деня на излитане директно на гишето за чекиране на багажа. След представяне на Вашия личен документ и/или номера на резервацията Ви (изписан е на електронния билет и е важно да се знае), представител на авиокомпанията ще издаде билета Ви и ще издаде Бордова Карта (според правилата на авиокомпаниите).

    Ако сте член на програма за редовен пътник (frequent flyer/traveler) към авиокомпанията, представете членската си карта или кажете номера си, за да сте сигурни, че милите ще бъдат прибавени.

  •  
  • Всички ли авиокомпании предлагат електронни билети ?

  • Въпреки че повечето от Европейските авиокомпании издават електронни билети, възможно е някои от тях да предоставят тази услуга само на определени летища.

    Следните авиокомпании издават електронни билети:

  • Air France, Lufthansa, United, British Airways, TAP Air Portugal, Brussels Airways, Swiss Air Lines, Littoral Air, Alitalia, British Midland, Iberia, KLM and Singapore Airlines.
  •  
  • Когато подготвяте пътуване с много дестинации, всичките Ви билети трябва да са от един и същи тип. Съответно, ако дори само една от авиокомпаниите не издава електронни билети, всички  билети ще бъдат издадени по традиционния метод.
  •  
  • Има ли ограничения за багажа ? - Чекиран багаж.
  • Всяка една авиокомнапия има своите правила за чекиран багаж.  Позволените килограми багаж са различни в зависимост от всяка една авиокомпания, дестинация и класата на резервация.
  • Моля, консултирайте се с правилата за транспортиране на багажа при закупуване на самолетния билет или след това. Ако Вашият багаж надвишава допустимото тегло, се прилага допълнителна такса от авиокомпанията, която се плаща на летището.