Paravion иска да се развива на още 3 европейски пазара - Cheap Flight Tickets

Новини

23 Jan 2013

Paravion иска да се развива на още 3 европейски пазара

Агенция Paravion.ro следва да се развива по туристическия пазар online от още три европейски страни, след като наскоро започна в Кипър и България, заяви за DailyBusiness.ro Remus Visan, deputy managing director Paravion Tour.
 
Така, агенцията ще се развива и в Испания, Италия и Унгария.
 
"По отношение на разширяването Paravion.ro вече направихме първата стъпка от стартирането на България- Paravion.bg  и Кипър -. Paravion.com, cy. Ще Следват Испания, Италия и Унгария. След направените инвестиции в технологии и персонала сме готови да докажем, че няма разлика между един business online стартирал в Румъния и един, който работи в един напълно развит пазар ", каза Remus Visan.
 
Според него, кипърския пазар предлага големи възможности за Paravion.ro, като се има в предвид, че онлайн възможности за развитие на туризма на острова на Афродита все още не е достигнал пълния си потенциал. "Ние разчитаме на местоположението на острова на кръстопът, свързващи Западна Европа, Азия и Африка, малкото разстояние до Румъния, не наличието на железниците в Кипър, стандарта на живот на кипърите и посетителите на страната, пътуването със самолет е естествен за жителите на Кипър”.
Visan спомена, че в момента броят на туристическите агенции, свързани с Paravion.ro е приблизително 200.
 
Той каза още, че Paravion гарантира сигурността на транзакциите от 45 специално разработен защитен филтър PayU.
 
"Paravion.ro записа през първото тримесечие резервации над 25% спрямо същия период на 2011 г. Очакваме тази тенденция да се запази за 3-то тримесечие, защото е пиков период за онлайн туризъм. Динамичните продукти са резервации за полети, city break и чартърни пакети", каза Remus Visan.
 
"За 3-тото тримесечие, очакваме ръст от 30% за самолетни билети и 25-35% за чартърните пакети", добави той.
 
 
Най-търсените дестинации
 
Тази година най-популярните дестинации на полетите бяха Истанбул, Лондон, Виена, Мадрид и Будапеща, след като в началото на миналата година бяха Париж, Рим, Amstedam, Прага, Барселона.
 
По отношение на City Break пакети, клиентите на Paravion са избрали градове като Прага, Виена, Берлин, Лисабона и Тенерифе.
 
Според Remus Visan, онлайн туристическият пазар в Румъния има място и за други играчи, но ",за да бъде една агенцията найстина конкуренция има нужда от инвестиции. Това ще забави появата на нови агенти , важно до излизането от кризата, когато се надяваме да се  повишат стандарта на живот на румънците  и да преодолеем страховете си от дебитна карта онлайн ".
 
През 2010 г., Happy Tour, собственост на GED Capital, прибави от Millenium Tour портала Paravion.ro. В резултат на тази сделка, беше основана компания Paravion Tour  член на Happy Tour Group.

 Потвърденият оборот на Happy Tour Group  е превишил 57 милиона евро през 2011 г., а през 2010 г. е 43 млн.

 
« "Обратно към страница ""Новини"""